۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸

فرماندار قرچک:

آسیب ها و قابلیت های اتباع در قرچک شناسایی شود

آسیب ها و قابلیت های اتباع در قرچک شناسایی شود

قرچک- فرماندار قرچک بر شناسایی آسیب ها، قابلیت ها و نیازمندی‌های اتباع در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح سه شنبه در جلسه کمیسیون امور اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان قرچک که با حضور منصور حاجی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ساماندهی امور و آمایش اتباع، شناسایی دقیق قابلیت‌ها، آسیب پذیری‌ها و نیازمندی‌های این قشر ضرورت دارد.

فرماندار قرچک گفت: با توجه به جمعیت قابل توجه اتباع در استان تهران، اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری با تلاش‌های شبانه‌روزی وارد عمل شده اما آنطور که باید به دلیل کمبود اعتبارات و امکانات موجود، انتظارات برآورده نمی‌شود.

خطیبی بیان داشت: ادارات شهرستانی در حوزه‌هایی اعم از آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، کار و همچنین اعضای شورای تأمین همواره در حوزه ساماندهی اتباع دغدغه‌مند هستند، چرا که حضور آنان در کشور علاوه بر تمامی فرصت‌ها، نیازمند ارائه خدمات در حوزه‌های امنیتی، زیرساختی و … است که با تمام توان در حال ارائه است.

وی عنوان داشت: با توجه به فرمایش بزرگ و تاریخی مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تحصیل تمامی کودکان افاغنه، لزوم افزایش تعداد مدارس و ساخت مراکز آموزشی را دوچندان می‌کند.

فرماندار قرچک افزود: بهبود وضعیت اردوگاه‌ها، افزایش نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات برای تحقق اهداف کمیسیون اتباع یک ضرورت است.

کد خبر 5096371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن اسحاقی IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      0 0
      امیدوارم یه فکری به حالمون بکنن' والله به دنیا اومده و بزرگ شده ی همین مملکتیم ' زبان انگلیسیمو خیلی قوی یاد گرفتم اما حیف اینجا نه به جایی رسیدم تازه داداشمو هم از دست دادم 'رفته بود دنبال کار وسط راه تصادف کرده بود ' صدها مدل مشکل داریم کدومشو بگم خداااا کدومشو